Schiedam is weer bereikbaar per trein slechts vanaf Rotterdam dat wel. En hierbij een geval van zoek de verschillen met mijn eerdere foto´s (ik was vergeten dat ik hier een topic over had gemaakt maar hierbij de link met mijn plaatjes van toen en doch bijna een jaar later en er is maar weinig verschil te zien
viewtopic.php?f=77&t=4094&start=32 Kijkende in de richting van de Hoekse lijn. Er staat wel een nieuwe DIN mast schever dan de oude masten. Deze sporen zijn momenteel buiten gebruik te herkennen aan de witte kruizen op de lichtseinen.
Andere kant op, het spoor lijkt wel een opknapbeurt gehad te hebben geen idee of de rails vernieuwd is maar de dwarsliggers in elk geval niet.
SNG stellen 3027 en 3028(toeval?)als sprinter naar mijn eilandje. De sprinters rijden nu links naar Rotterdam en de intercity´s rijden links naar Schiedam
Was me de vorige keren niet echt opgevallen maar nu snap ik Meester Peter zijn opmerking over de staat van de masten.
Er zijn wel een aantal nieuwe masten in gebruik gesteld maar je kan ze bijna op 1 hand tellen.
Deze seinen in de richting van Rotterdam zullen gaan verdwijnen doch de seinen er achter zijn wel pas geplaatst. Mooi he die NG seinen?
(ja ik weet dat dit geen NG seinen zijn maar AY maar kon het niet laten).
De kokerbalk is wel heel scheef getrokken zeker in vergelijking met de nieuwe RHS balk.
Nog een plaatje in de richting van Delft, ik denk dat het emplacement vereenvoudigd wordt onder het motto de beste wissel is geen wissel.
Als afsluiter de 9585 als ic naar Dordrecht.