Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]
Auteur |
Bericht |
Meesterpeter
|
Titel: Website Feijenoordse Meesters opgeheven Geplaatst: 09 maart 2023, 19:52 |
|
 |
Moderator |
 |
|
Geregistreerd: 25 okt 2008, 18:48 Berichten: 5103 Woonplaats: in de Randstad
|
Website Feijenoordse Meesters opgeheven
Helaas heeft de eigenaar (en oud NS Meester) van de interessante website Feijenoordse Meesters laten weten dat hij gestopt is met zijn site, en de digitale stekker er uit heeft getrokken. Ik bedank Cor, denk namens vele, voor de jarenlange inzet voor het actueel houden en telkens aanvullen van de site (waaraan ik ook nog een enkele minimale bijdragen heb geleverd) Net als het depot Feijenoord (alwaar nu een groot appartementencomplex staat), nu helaas verleden tijd......
_________________ Al 2837 treinen met SLT gereden Al 753 treinen met SNG gereden (stand 01-06-2023)
Let op: © Peter Eradus: Het overnemen van foto's en of tekst of delen ervan geplaatst door mij is nadrukkelijk beperkt en slechts met schriftelijke toestemming geoorloofd. Dit geldt vanzelfsprekend ook voor plaatsing op Pinterest !
|
|
 |
|
 |
Robert
|
Titel: Re: Website Feijenoordse Meesters opgeheven Geplaatst: 09 maart 2023, 20:12 |
|
 |
Moderator |
|
|
Jammer dat deze interessante site is opgeheven. Ik heb er regelmatig doorheen zitten te klikken. De site gaf een mooi beeld van hoe het er aan toe ging rond de standplaats Feyenoord. Jammer dat dit mooie oude foto materiaal, en verhalen niet meer online staat.
_________________ Vriendelijke groeten, Robert
|
|
 |
|
 |
Vinkendrecht
|
Titel: Re: Website Feijenoordse Meesters opgeheven Geplaatst: 10 maart 2023, 11:09 |
|
|
|
 |
|
 |
|
Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]