Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]
Auteur |
Bericht |
Meesterpeter
|
Titel: Marnan Roosendaal Geplaatst: 28 jul 2024, 09:01 |
|
|
Moderator |
|
|
Geregistreerd: 25 okt 2008, 17:48 Berichten: 5390 Woonplaats: in de Randstad
|
Marnan Roosendaal
Marnan in Roosendaal is vooral bekend van haar leuke afwisselende aanbod van netjes geprijsd tweedehands modeltrein materieel. De keuze was altijd groot, met zeer vaak een update. Zo af en toe kocht ik er wat, als er weer eens wat geknutseld moest worden. De laatste tijd was er duidelijk een verandering te zien, amper nieuw tweedehands materieel, en wat er werd geplaatst was erg incourant.
Volgens de eigen website is de winkel gewoon open, maar elders staat gesloten ivm vakantie (al vele, vele weken) en bij Google staat ineens tijdelijk gesloten.
De recensies waren altijd erg goed, maar de laatste maanden wordt er slechts één ster gegevens en steen en been geklaagd over niet leveren, niet oppakken telefoon en onbeantwoorde mails.
Wie weet er meer ?
_________________ Al 3097 treinen met SLT gereden Al 938 treinen met SNG gereden (stand 05-09-2024)
Let op: © / auteursrecht Peter Eradus: Het overnemen van foto's en of tekst of delen ervan geplaatst door mij is nadrukkelijk beperkt en slechts met schriftelijke toestemming geoorloofd. Dit geldt vanzelfsprekend ook voor plaatsing op Pinterest !
|
|
|
|
|
CNL_457
|
Titel: Re: Marnan Roosendaal Geplaatst: 04 aug 2024, 23:19 |
|
Geregistreerd: 21 jan 2013, 10:14 Berichten: 117 Woonplaats: Tsjechie en Nederland
|
Wat ik van twee collega verzamelaars/treinenliefhebbers hoorde is de eigenaar/zaak (bijna) failliet. De eigenaar schijnt met de noorderzon vertrokken te zijn, ramen afgeplakt en de winkel is blijkbaar leeg. De website werkt nog wel, maar ik zou iedereen afraden nog zaken te kopen en te betalen. Want of je de aangekochte zaken nog ontvangt is hoogst twijfelachtig, En bij een faillisement ben je het geld dat waarschijnlijk kwijt.
|
|
|
|
|
nieuwsspoor
|
Titel: Re: Marnan Roosendaal Geplaatst: 11 sep 2024, 19:32 |
|
|
Faillissement Marnan.Eu
Op 11-09-2024 is Marnan.Eu te Roosendaal (Noord-Brabant) door de rechtbank in Zeeland-West-Brabant failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr B.F. Louwerier. Het insolventienummer van deze zaak is F.02/24/351. De (hoofd)activiteit van Marnan.Eu is detailhandel (modelbouw / modelspoor)
_________________ nieuwsspoor is het nieuwsaccount van Spoorforum waarmee nieuws uit andere media wordt vermeld
Uiteraard mag je op nieuwsberichten inhaken. Nieuwsspoor zal zelf nooit meediscussiëren, maar geeft slechts vergaard nieuws door. Nieuwsspoor neemt geen verantwoordelijkheid voor de vermelde nieuwsberichten.Leden mogen op eigen naam uiteraard ook andere nieuwsberichten plaatsen.
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]