Registreren    Aanmelden    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » ACTUEEL » Actuele (foto-) Spots

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Auteur Bericht
 Titel: Vrijdag 25 oktober 2019.
 Bericht Geplaatst: 26 okt 2019, 00:28 
Gebruikers-avatar

Vandaag stond eigenlijk in het teken van de Dinnertrain in ‘s-Hertogenbosch. Deze werd helaas gecancelled, maar omdat ik er een vrije middag voor had opgenomen wilde ik deze niet onbenut laten.
Ergens moest er door mij een Nez Cassé op de foto gezet worden vandaag, dus ging ik voor zekerheid: de lege LPG naar Sloe van Captrain rijdt altijd op tijd. Op naar Hulten. Helaas stond ik in een file: gevalletje boerenprotest. Dus een trekkertje of 100 die de boel vertragen. Bleef over trein 61816 van DBC die elke dag rond 17:45 uur langs komt in Hulten met doorgaans een rode 1600 als trekkracht. Helaas werd de tractie vandaag verzorgd door een DBC 6400. Dus bleef uiteindelijk over LNS 186 293 in Lineas livrei die onverwacht opdook. Geen Nez Cassé, maar toch nog iets. Naast het feit dat ik een bijzonder aardige collega-fotograaf trof waarmee ik een leuk gesprek heb kunnen voeren. Rond 18:00 uur het boeltje weer ingepakt omdat het toch echt te donker werd. En dan gaat komend weekend ook nog de wintertijd in. Barre en veel te korte dagen voor de treinenfotografie. Bah.

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: LNS 186 293 met ketels langs een tweetal fotografen in Hulten.
EEBFC21D-AFF1-4F2D-8896-99B2074CB7CC.jpeg
EEBFC21D-AFF1-4F2D-8896-99B2074CB7CC.jpeg [ 182.11 KiB | 585 keer bekeken ]

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Forumoverzicht » ACTUEEL » Actuele (foto-) Spots